TINGGAL 1 HARI LAGI.....

January 17, 2014 1Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. Tinggal sehari saja lagi GA yang saya anjurkan akan tamat. Bagi yang sudah joined, diharapkan anda mengikuti semua syarat yang sangat mudah itu dan saya sangat menghargai kebaikan anda yang sudi joined. Walaupuns GA saya tersangatlah simple, dan mungkin GA paling simple di dunia, tapi still ada yang nak joined walaupun tak ramai saya tetap jalankan GA itu kerana saya sudah memasang niat so taknak patah balik. hehehe..

Dan.... Bagi yang belum join giveaway saya tu, jemputlah join dan support. Walaupun hadiah tak gempak dan sedikit, sokongan dari rakan blogger amat diharapkan.. hihi. Haaa, macam mana nak join? Just klik banner dibawah ini k.. 

http://fifiy-fitrianiee.blogspot.com/2014/01/giveaway-january-by-fifiy-fitrianiee.html


Terima kasih bagi yang sudah joined.. Giveaway akan tamat esok jam 11.59 malam. Dan pengumuman pemenang akan saya umumkan pada petang hari Ahad ataupun Isnin k.. Thank you semua ^_^ . much love

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.