Saya Nak RM300 Angpow Daripada Nile.com.my

January 17, 2014 3Komen disiniA+ a-

http://www.nile.com.my/page.php?cd=76

Assalamualaikum.. Nak cerita tentang giveaway RM300 dari Nile.com.my ni. Kalau lah saya dapat RM300 tu, saya akan shopping shawl yang cantik cantik sebab saya pantang nampak shawl cantik terus nak grab tapi as you know, tak semua student berduit kan. So memang bagus jugaklah ada giveaway ni kot-kot leh menang RM300. hahaha.

Hadiahnya,
2x Pemenang Bertuah akan mendapat RM300 seorang
4 x Pemenang bertuah akan mendapat RM100 seorang


Tamat pada 21 jan 2014 jam 12pm..

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.