CHATBOX KU TERIMA PELAWAT ASING....

January 24, 2014 2Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum good morning.. Awal online hari ni. Semangat nak berblogging. Tak tahan kalau tak bukak blog sehari. hahaha. Tapi agak bengang jugak pagi ni. hmmmm

Aku memang suka update entry kat blog aku ni! Tapi adakalanya entry kat blog ni adalah tentang artis. Yes tidak dinafikan ! Tapi takda lah sampai nak bukak aib seseorang artis tu. Setiap cerita artis kat blog ni saya akan berikan sumbernya sebagai tanda menghargai mereka yang publish artikel itu dan saya hanya re-publish sahaja di blog ini.. So ada masalah?

Yang bermasalah pulak adalah orang gila ni. haha. menyampah. Kang aku bukak jugak cbox aku kat blog ni so tak adalah yang nak bagi link iklan lagi.. Then tegur kataa duit hasil iklan saya kat blog tak berkat.. Habis tu iklan yg kau bagi tu berkat? bluekkk!





Yang saya tandakan dengan line merah itu adalah manusia anonymous. Saya tak kisah kalau nak tegur tapi agak2 lah wei. haha. Bercerita soal keberkatan tentang iklan di blog ini. Kaitan dengan story kat blog ni apa pulak? Orang asing pertama yg berkunjung kat blog ini dan berkata sedemikian.. 

Padahal link iklan dia lagi lah tak berkat sebab saya memang tak izinkan sesiapa pun letak link iklan kat cbox saya. Tak ada orang sudi klik link iklan kau yang menyemak tu kat cbox saya. haha. Saya langsung tak pernah klik link iklan mereka-mereka yg lain kat cbox saya ^_^

Orang letak cbox supaya memudahkan kawan-kawan lain berhubung dan meninggalkan jejak kat blog kite. Tapi awak sesuka hati nak letak link iklan. Kalau nak sangat orang klik link iklan korang, rajin-rajin lah share kat twitter or facebook.. bukannya susah pun.. Siapa usaha dia dpat lah hasilnya.

Ataupun pm saja disini facebook kalau nak menegur or nak suruh klik iklan. Tak payah di blog saya ! Semak lah.
 

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

2 Comments

Write Comments
January 24, 2014 at 5:49 PM delete

Sabarlah..Orang macam tu dengki orang lain dapat lebih sikit dari dia.

Reply
avatar