BARU BERKESEMPATAN~

January 09, 2014 0Komen disiniA+ a-


Assalamualaikum.. Selamat tengah hari kawan-kawan semua. Sihat ka tu? hihihi.. Alhamdulillah baru berkesempatan menghapdet entry blog ni sebab agak sibuk sejak seminggu ni. 


Minggu ini merupakan minggu final exam buat saya dan kawan-kawan kolej. So, kepala agak 'full' sedikit. haha. sikit ja sebab cuma ada 2 subjek so taklah stress sangat macam sebelum ni. sebelum ni ada 5 subjects tu yg buat stress. huhu.

Walaupun hanya dua subjects, tapi itu bukan alasan untuk saya study sambil lewa. Ini pun saya bertahan hati beberapa hari untuk tidak online kerana takut-takut bila online for sure saya akan duduk depan lappy sampai 5 jam dan tak hengattt nak buat revision. kahkahkah! Tapi hari ini, saya teronline pulak walaupun konon2 tadi nak bertahan sampai hari sabtu nanti sebab sabtu ni last payyyyperr! Tapi saya kecundang jugak akhirnya dek kerana terlalu merindukan blog ini. *overrrr tak? hahaha.

Takpe lah. saya online untuk release tension and ringankan sedikit kepala ni yg full dengan notes. hehe ;p ! Lagipun sebelum inline ni memang dah buat revision start dari jam 6 pagi tadi lagi so now time for blogging !! bluekkk ;p . hikhikhik.

Okay lah.. nanti kejap lagi sambung blogging ye. Now kat Sabah dah nak masuk waktu solat Zuhur. jyeahhhh!

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.